Asiakastuki

Olkaa hyvät ja ottakaa yhteyttä asiakastukeemme, mikäli tarvitsette tukea palveluidemme käytössä.

ASIAKASTuen yhteystiedot

tuki@suvantocare.fi
040 6577 343

Voitte lähettää tukeen myös suojattua sähköpostia
tästä linkistä.

Kotona asumisen tukipalvelut saattavat herättää erilaisia kysymyksiä toimintaan, turvallisuuteen tai kustannuksiin liittyen. Alta löydät yleisimmät kysymykset vastauksineen.

Suvanto Mukana

Suvanto Mukana -turvapuhelin käyttää paikannukseen GPS-satelliitteja. Sisätiloista ei välttämättä saada yhteyttä satelliitteihin. Vie laite muutamaksi minuutiksi ulos paikkaan, josta on avoin näkyvyys taivaalle. Kokeile tämän jälkeen tehdä SOS-hälytys tai paikantaa laite sovelluksesta uudelleen.

Suvanto Mukana -paikantimen akunkesto on normaalisti 1–2 viikkoa. Huomaa kuitenkin, että akku tyhjenee huomattavasti nopeammin, kun laitetta käytetään aktiivisesti.

Akku kuluu nopeammin esimerkiksi silloin, jos paikantimeen soitetaan, sitä paikannetaan usein tai käytössä on alueelta poistumisen hälytykset. Laitteen akku kannattaa ladata muutaman päivän välein, mutta kuitenkin viimeistään mahdollisimman pian, kun tulee ilmoitus, että akku on vähissä.

Suvanto Kotona

Suvanto Kotona -järjestelmän laitteet ovat helposti asennettavissa ilman työkaluja. Havaintoyksiköt kiinnitetään tarrakiinnityksellä halutuille paikoille. Asentaminen onnistuu helposti lähes keneltä tahansa normaalitoimintakykyiseltä henkilöltä noin puolessa tunnissa asennusohjetta seuraamalla. Halutessasi voit tilata meiltä myös asennuspalvelun.

Suvanto Kotona -järjestelmän käyttöönotto ei vaadi mitään kotona tehtäviä sähkö- tai rakennustöitä. Vaatimuksena on ainoastaan yksi tavallinen pistorasia, johon voidaan kytkeä Suvanto -keskusyksikkö. Tämän ansiosta Suvanto Care -järjestelmä sopii kaikenlaisiin asuntoihin.

Suvanto Care -älypuhelinsovellus

Suvanto Care -sovelluksen käyttäjämäärää ei ole rajoitettu ja kaikki käyttäjät sisältyvät palvelun hintaan. Lähiomais- ja hoitajakäyttäjiä voi lisätä tai muokata myöhemmin tarpeen mukaan.

Suvanto Care välittää hälytykset aina kaikille hoivaketjussa oleville älypuhelinsovelluksen käyttäjille. Järjestelmä välittää tiedon kaikille osapuolille heti, kun kuka tahansa heistä ottaa hälytyksen käsittelyyn sovelluksesta. Kun hälytys on käsitelty, sovelluskäyttäjä voi jättää viestin muille hoivaketjussa oleville sovelluksessa näkyvään päiväkirjaan. Hälytyksen tila ja viesti välittyvät automaattisesti heti myös muille osapuolille.

Suvanto Care sovelluksen voi asentaa kaikkiin Android- ja iPhone -puhelimiin sekä tablet-laitteisiin. Voit asentaa sovelluksen App Storesta tai Google Playsta.

Androidin versiosta 8 lähtien sovelluskohtaisen ilmoitusäänen vaihtaminen tapahtuu sovelluksen kanavan asetuksista.

Androidin versiossa 7 ja sitä vanhemmissa versioissa Suvanto Care -sovelluksen ilmoitusäänen vaihtaminen tapahtuu sovelluksen asetuksista.

Muut kysymykset

Kyllä voit. Suvanto Caren älypuhelinsovelluksella saat jatkuvan tilannekuvan läheisesi arjesta. Poikkeaman havaitessaan järjestelmä hälyttää kaikille älypuhelinsovelluskäyttäjille sijainnista riippumatta.

Ole yhteydessä

Soita meille:
Sähköpostilla tavoitat meidät osoitteesta:

Tai laita viestiä alla olevalla

lomakkeella

Olen kiinnostunut: